Meist
Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus (KeMIT) on professionaalne ja keskkonnasõbralik IT partner, kes tagab kaasaegsed, kvaliteetsed ja kasutajasõbralikud IT töövahendid ja teenused Keskkonnaministeeriumi haldusala töötajatele ning e-teenused avalikkusele.
KEMIT alustas oma tegevust 01.01.2013.
Infoturbevaldond
Infoturbevaldonna põhiülesandeks on tagada KEMITi IT-teenuste ja hallatava küberkeskkonna turvalisus.
Taristuvaldkond
Taristuvaldkonna põhiülesanneteks on majanduslikult optimaalselt tagada IT-teenuste osutamiseks vajalike taristu- ja sideteenuste toimimine, arendamine ja selleks vajalike keskkondade olemasolu ja kättesaadavus. Taristu- ja sideteenusteks loetakse: IT-teenuste osutamiseks vajalikud side- ja baastaristuteenused, kesksed teenused ning tehnilised ja platvormiteenused.
Teenindusvaldkond
Teenindusvaldkonna põhiülesanneteks on keskuse osutatavate teenustega seotud pöördumiste töötlemine, intsidentide lahendamine ja töökohateenuste osutamine ning teenustaseme kokkulepete haldamine.
Teenuste valdkond
Teenuste valdkonna põhiülesanneteks on tagada IT-teenuste kvaliteetne toimimine ja arendamine, rahulolu teenustega ja teenuste majanduslik optimaalsus.
Tehnoloogiavaldkond
Tehnoloogiavaldkonna põhiülesanneteks on tagada terviklik ja optimaalne tehnoloogiline arhitektuur teenustele, lahenduste tehnoloogiline aja- ja asjakohasus, tervikuna kogu teenuste portfelli majanduslik optimaalsus.
Õigus- ja administratiivvaldkond
Õigus- ja administratiivvaldkonna põhiülesanneteks on tagada KEMIT-i juhtimis-, finantsarvestus-, personalihaldus-, hanke-, haldus- ja muude administratiivprotsesside asjakohane toimimine ja õigusteenindus.